Jetlag - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Tim Hegeman - WaarBenJij.nu Jetlag - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Tim Hegeman - WaarBenJij.nu

Jetlag

Blijf op de hoogte en volg Tim

30 Januari 2013 | Australië, Melbourne

Na een lange vlucht over het stinkend Azie, eindelijk aangekomen in Melbourne. Ondanks dat ik redelijk veel heb geslapen in het vliegtuig was ik echt gebroken. Na de tas in het hostel te hebben achtergelaten maar even gaan kijken bij de Australian open.
Omdat het Australia day was mocht je voor 29 dollar de juniorenfinales bezoeken in het stadion. Waar het vrouwentennis echt drama was, was de herenfinale van een erg hoog niveau. Daarna nog een beetje rondgelopen op dit mega grote park en gewacht tot de vrouwenfinale begon. Na de eerste set vielen mijn ogen steeds dicht dus besloten we naar huis te gaan. Toen we nog een x langs het stadion liepen kwam er een man met een huilend kind naar buiten die zei 'jongens willen jullie naar binnen? kan mijn kind echt niet stil houden'. Nadat we eerst serieus hadden getwijfeld om 294 dollar te betalen voor de finale kregen we nu gewoon gratis kaartjes. Echt ongelooflijk geluk maar prachtig om mee te maken. De sfeer daar is echt super alle fans door mekaar iedereen praat met elkaar over de wedstrijd en na elk punt wordt er geklapt. Meer dan 80% was op de hand van Li Na wat het nog mooier maakte omdat daardoor de wedstrijd leek te kantelen. Tussendoor werd er nog even gestopt om naar het vuurwerk te kijken, kortom goed eerste avondje.

Dag daarna de mannenfinale op een soort ' henman hill' gekeken. Stond bommetje vol dus ook daar een goed sfeertje. Nu maar even gaan wennen aan het leventje hier en plannen maken voor de komende dagen (niet mijn sterkste kant), maar dan leer ik ook weer wat hier;)

Geniet van de sneeuw daar dan geniet ik van de zon kusjeesss

  • 31 Januari 2013 - 13:25

    Jan En Wilma:

    Hoi Tim,

    Leuk om iets van je "horen", ik heb me aangemeld om op de hoogte te
    blijven van je belevenissen in het verre Australie.

    Groetje uit Nijverdal

  • 31 Januari 2013 - 22:12

    Joop Hegeman:

    Dag Tim
    Fijn dat wij je nu kunnen volgen op deze site. Valentin is een leuke kerel en jullie hebben humor samen dus dat moet zeker lukken. Veel plezier en we zien uit naar je volgende bericht. (heb je nog een tijd met Stefan en de andere mensen uit Rijssen gesproken in het vliegtuig) Hartelijke groet
    Jannie en Joop

  • 01 Februari 2013 - 11:27

    Gol:

    Hoi Tim,

    De sneeuw is inmiddels weg hier.

    Heel veel plezier nog.


    Groetjes

    Tim

  • 01 Februari 2013 - 11:52

    Sietske:

    Ha Tim.
    Ik wens je veel plezier daar in het verre.
    Je staat in mijn favorieten dus ga je volgen.

    Groetjes Sietske

  • 01 Februari 2013 - 12:04

    Rosolino:

    Amaaaaazing.

  • 01 Februari 2013 - 20:44

    Ard:

    Dag Tim,

    Hoeveel graden is het daar nu?

    Vriendelijke groet,

    Ard Schotman

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Australie

Backpacken

Recente Reisverslagen:

26 Maart 2013

Marko

07 Maart 2013

Veggie picking Tamasss

20 Februari 2013

Sydney

10 Februari 2013

Wollongong

05 Februari 2013

Great Ocean Road
Tim

Actief sinds 24 Jan. 2013
Verslag gelezen: 683
Totaal aantal bezoekers 8221

Voorgaande reizen:

24 Januari 2013 - 19 Juni 2013

Australie

Landen bezocht: